Panama City to Santa Catalina!

Kort sammanfattning om vad vi har gjort sen vi sist skrev! :)

- Det blev ingenting med cyklingen pa oarna i Panama City, for att vi fick reda pa att man inte fick vistas i staden utan klader pa overkroppen, och bonabranna vill vi inte ha! Sa vi struntade i det! Istallet sa tankte vi att vi skulle aka ut till den gamla delen av staden, Casco Viejo. Men tidsoptimister som vi ar, och pga ett ganska langsamt buss system sa tog det oss lite langre tid an vad vi egentligen hade tankt oss. Sa nar vi antligen kom fram borjade det att skymma, och en hel del konstiga manniskor borjade komma fram pa gatorna, startin to get creapy here! Men vi tankte att vi anda skulle fortsatta in i Casco Viejo sa att vi iaf hade sett det. Det gick inte! Utanfor stadsdelen, som ar en av dom finare i Panama City, stod det en hel del vakter och blockerde vagen for oss! Sa in dar kom vi inte. Men da tankte vi att det ar inte mer med det och borjade dra oss lite latt darifran. Folk borjade ganska snabbt narma sig oss, och vi hoppade snabbt in i narmsta taxi som tog oss hela vagen tillbaka till hostelet!
Dagen efter denna handelserika tur tankte vi att vi skulle fortsatta var Panama tour med en resa till San Carlos. En liten by med en del fina strander dar vi tankte att vi skulle kunna kopa oss varsin brada och surfa lite. :)
Vi tog en lokal buss som tog oss till en stor bussterminal dar vi senare skulle ta en buss till San Carlos! Bussturen gick bra anda till slutet da vi trodde att andstationen var San Carlos, men sa var icke fallet. Men som tur var sa hamnade vi bara 5 minuter for langt och dar fanns det ocksa ett fint stalle att bo pa sa vi checkade in dar.
Men nagon surf blev det inte for oss, for det fanns inga brador att kopa och att hyra blev alldeles for dyrt. Sa vi stannade bara 2 natter, men vi hade en trevlig tid dar anda.

Efter de 2 natterna tog vi en buss till Santa catalina dar vi ar nu!